Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

+rndl | przyjaciel digartu

imię i nazwiskoGrimm Reaper adres zarejestrowany03.07.2003 @16:11:02 ostatnio na stronie14.01.2015 @14:09:16

kwaśny

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.rndl.net Gadu-Gadu4147398
digarty94 komentarze1122 posty na forum773

komputer / sprzęt
_______

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~sundesigner    08.10.2011 @20:31:38
kot galeria!
~thedayv    22.10.2010 @09:06:35
what's up?
~igor23    16.09.2008 @12:48:15
dobra galeria. pozdr.
~situs84    27.07.2008 @21:59:06
kurcze alechyba moje plakaty nie sa jaieś porypane bym musiał coś brać. wiekdzość tych projaetów robiona jest w 5 min. sorry za ort. ale piszę po ciemku na dworze



~situs84    27.07.2008 @15:20:50
nie zażywam żadnych substancji poprostu rozumiem na czym polega projektowanie plakatu
+konradjakubowski    25.07.2008 @02:21:44
ja to mysle ze tak za rok moze dopiero cholera bo mam strasznie nie po drodze ostatnio :d
+konradjakubowski    24.07.2008 @05:21:03
elo stary co tam w stolycy?
^Vithren    27.06.2008 @12:34:35

+rndl 16.11.2003 @17:31:50 Usuń
dzienki za comy

Pierwszy komentarz na profilu, jaki dostałem.
~Initial    29.03.2008 @12:33:55
Zapraszam do nowej grupy Angielski | English
http://www.digart.pl/grupy/5096/Angielski___English/
Wywiady, tematy, gramatyka, rozmowy...
Pozdrawiam
_______
Wywiad z Tobą w roli głównej - http://www.digart.pl/grupy/5096/przeedytowane.html
Interview with you in main role - http://www.digart.pl/grupy/5096/przeedytowane.html
~dmcz    18.02.2008 @18:49:37
ugh
~sikoreczka54    02.02.2008 @14:20:25
Witam i pozdrawiam
~Indecorum    02.11.2007 @21:05:38
http://www.digart.pl/grupy/594/INDUSTRIAL tu najwieksze i najlepsze forum muzyczne, zapraszam
_______
http://niemodnie.pl niemodnie.pl
http://www.facebook.com/niemodnie facebook fanpage !
+KariNComA    25.10.2007 @00:10:34
_______
_grupa wielbicieli muzyki EBM http://www.digart.pl/grupy/589/EBM/
_industrial | darkwave | synthpop | electro | gotyckie densy | ciezkie drumy | cala reszta smacznych rzeczy..
~Velendil    17.09.2007 @13:09:19
bedzie kiedyś coś kól tutaj nowego ?
~Berith    14.08.2007 @19:29:08
Heloł
co tam słychać u Pana - bo dawno nie rozmawialiśmy?

widziałem showcase w końcu jakiś jest
_______
Nie, nie mam problemów z piciem, oprócz momentów kiedy nie mogę się upić
~sebasthien    12.07.2007 @14:04:16
wezme Cie poobserwuje bo super prace tu widze.
<ukłony>
_______
+ + "Creativity consists in seeing what everybody sees and thinking of what nobody thought" + +
+wincent    07.06.2007 @16:36:16
_______
dłubię w nosię
+heiz    29.05.2007 @19:51:32
_______
Pozdrawiam,
Piotr Jaworowski
http://hejz.com - w w w . h e j z . c o m
-aikonssFoto    24.04.2007 @17:21:53
Witam oblukalem caly twoj digart oceniam go na rewelacja wszytkie pracki kozak jak ty to robisz hehe moze mnie czegos kiedys nauczysz pozdro
+wincent    14.04.2007 @13:36:01
pokaż no something new
_______
dłubię w nosię
~DrutKolczastyObozowy    26.03.2007 @14:43:12
neuromancer;>
+wincent    12.03.2007 @12:54:39
salute.
_______
dłubię w nosię
+heiz    07.03.2007 @13:27:51
lol : D
_______
Pozdrawiam,
Piotr Jaworowski
http://hejz.com - w w w . h e j z . c o m
~kwaho    23.02.2007 @05:13:44
oooo stary! galeria pełna pomyslów i barw
lubię takie
_______
"...wyobraźnia to jedyny rodzaj wolności..."
+katarzynakoleta    10.02.2007 @22:13:23
_______
You know you’re just like me
A mystery with nothing more to see
A virtual reality...
1 2 3 4 5 6 ... 31 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt